Kırşehir Ziraat Odası Başkanı Mevlüt Toprak, çiftçileri zirai don tehlikesine karşı uyardı.
Kırşehir Ziraat Odası Başkanı Mevlüt Toprak yaptığı açıklamada, meteorolojik verilere göre gece sıcaklıkların sıfır derecenin altına düşmesinin beklendiğini belirterek, çiftçi ve üreticileri zirai don tehlikesine karşı uyardı. Seracılık ve ağaç dikimi üzerine çalışan çiftçilerin dikkatli olması gerektiğini aktaran Toprak, Kırşehir’de tohum ekimlerinin de yüzde 90 üzerinde tamamlandığını açıkladı. Toprak, “Zirai don tehlikesi karşısında seracılık ve ağaç dikimleri üzerine çalışan çiftçilerin soğuk havalara karşı dikkatli olması gerekir. Kırşehir’de tohum ekimleri yüzde 90 üzerinde tamamlandı. Çiftçinin beklentisi yağışların olmasıdır. Tohum ekimleri sonrasında yağış düşmedi ve ürünler toprak altında bekliyor. Çiftçinin en büyük dileği yağışların beklenen oranda olmasıdır” diye konuştu.
Yağışların ekili alanlar için büyük öneme sahip olduğunu söyleyen Toprak, ekim işlemlerinin tamamlanmasının ardından yağışlarla birlikte toprağın daha verimli hale geleceğini ve yağışların tohumun şekillenmesinde önemli bir unsur olduğunu belirtti.


KIRŞEHİR’DE 4 BİN 973 SENTETİK ECZA HAPI ELE GEÇİRİLDİ 2 ŞÜPHELİ TUTUKLANDI
Devletten Kırşehirli üreticiye 1 Milyon 250 bin liralık destek!
GECEYE DAMGA VURAN SÜRPRİZ: BAKAN ÇİFTÇİ’DEN SEHER ÜNSAL’A ZİYARET
KIRŞEHİR’DE DEAŞ OPERASYONU ŞÜPHELİLER GÖZALTINA ALINDI
KIRŞEHİR SAĞLIK CAMİASININ ACI KAYBI: SEDAT ÖCALAN HAYATINI KAYBETTİ
KIRŞEHİR’DE 900 KINALI KEKLİK DOĞAYA SALINDI
KIBRIS GAZİSİ İSA AKYÜZ SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI