‼️SONDAKİKA
KIRŞEHİR VALİSİ MURAT SEFA DEMİRYÜREK’İN X HESABI ÇALINDI
Kırşehir Valiliği, Vali Murat Sefa Demiryürek tarafından kullanılan @DemiryurekSefa isimli X hesabına erişimin geçici olarak kaybedildiğini duyurdu.
Valilik tarafından yapılan kamuoyu açıklamasında, hesabın kontrolünün yeniden sağlanması amacıyla ilgili kurumlarla gerekli teknik ve hukuki süreçlerin başlatıldığı ve çalışmaların sürdürüldüğü belirtildi.
Açıklamada, söz konusu sosyal medya hesabı üzerinden yapılabilecek paylaşım açıklama yorum ve mesajların Kırşehir Valisi Murat Sefa Demiryürek’i veya Kırşehir Valiliği’ni yansıtmadığı vurgulandı.Vatandaşlardan, ikinci bir duyuruya kadar bu hesaptan yapılacak paylaşımları dikkate almamaları istendi.
#sondakika #Kırşehir #validemiryürek


40 BİN 376 ÖĞRENCİ KARNE ALDI, KIRŞEHİR’DE YAZ TATİLİ BAŞLADI
551 sentetik hap ele geçirildi 3 şüpheli tutuklandı.
Kırşehir Huzurevi’nde Renkli Etkinlik
SEYFE’DE KÖYLÜ KAZANDI: YILLARDIR BEKLENEN KARAR RESMİ GAZETE’DE
Avşaroğlu basın temsilcileriyle görüştü
KIRŞEHİR BELEDİYESİNDEN PEŞ PEŞE İŞÇİ ALIMI!BUGÜN SON GÜN! 30 İŞÇİ ALINACAK